Åter söndag.

Då var söndagen tillbaka igen då. Egentligen borde jag ju se det positiva i det hela. Att ännu en vecka har gått, och att det är ännu en vecka färre till jullovet. Det låter faktiskt ganska logisk ändå. Den kommande veckan nu ska jag ta svninissprutan. På torsdag. Jag ska fan inte bli sjuk av den. Jag har verkligen INTE tid med det. Jag hoppas bara på att få ont i armen, och inte få skiten sen. Fast jag tror inte att jag blir sjuk. För jag har ett jäävligt bra imunförsvar sörrni!

Jag sitter för övrigt ensam, i ett rätt tyst rosa hus på råggatan i Ödeshög nu. Fast jag har ju givetvis min musik.

Jag är trött som fasen, men jag SKA städa mitt rum. Senare kanske jag tar mej en promenad med Malin och hennes hund Zero. Nån reklamutdelning blir det inte.

Och det tro fan att den där jävla Ola vinner!! På körslaget... Jag hatar han!!!!!! FYFAN!!!!!! Die in hell....

Längtar till den 27:e som bare den!!

/söndag-hataren

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0