Använd aldrig ordet "remiss"!

Chacha bloggen :* <33 Idag har jag liksom typ varit i skolan och typ inte gjort ett skit, hihihihihhiih. Typ, öh eh. Bara typ fnittrat och så liksom. Ofta det finns nåt roligare att göra liksom dåee.

HosthostHOST! Nej, inte sådär kanske. Mer såhär: Idag har jag också varit i skolan. Dock gick jag inte dit för den goda matens skull. För... Den var, bokstavligen B A J S I G. Det var järpar, tror jag. Men det såg ut som långa bajskorvar som var stekta. Nej, jag skojar otroligt nog inte. Det är sant. Sant, sant och sant. Kunde haft bevis, men eftersom jag känner ett stort hat mot min mobil, har den fått ligga i skåpet hela dagen. Som straff, givetvis. Annars har det väl inte hänt så mycket. På matten fick vi göra som "mini-test". Det första var 100 multital. Man skulle göra det på 5 minuter. Se hur många man hann. Jag hann alla, hehe. (Skrytmåns). På tre minuter, hehe. (Skrytmåns x2). Alltså, om det är nåt jag kan, så är det fanimej multiplikationstabellen! Och sen var det nåt papper med division, addition, subraktion och multiblabla. Då skulle man göra uppställningar. Tror det gick bra. Det kändes bra i alla fall.

Och, det finns helt enkelt inte mycket mer att säga om dagen. Det är fredag, det är idag vi ska heja som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan på tove och calle. Så ni måste rösta som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Nu i skolan är det nån slags kryckepidemi. Det är fullt med folk som går omkring på kryckor. Slusatsten vi kan dra av det är att... Ja, Ödeshögs skolbarn är jävligt klantiga. My lyckades faktiskt cpa till foten idag på jumpan. Nu är den svullen. HAHA! Hehehehe. Känns som ett bra övertag för min del, nu kan hon inte sparkas! YES!

Ikväll ska jag som alltid till u-hus och UMGÅS!

Till sist måste jag bara säga en sak... Snälla, snälla! Lova mej att ALDRIG använda ordet "remiss"?! Det räknas egentligen som ett fult ord! Ett skällsord. Jag hatar det ordet. Det ska utrotas. NU!!!!

/Det är nog inte riktigt min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0