Ångestdagen has arrived!

Och ni som läst bloggen ett tag är förstås väl pålästa om att söndagar, enligt mej, är en dag fylld med ångest! Dagen då alla vuxna bävar inför att gå till jobbet nästa dag. Dagen då alla skolbarn (inklusive mej själv), deppar ihop i väntan på kommande 5 dagars tänk. Dagen då alla dagisbarn gråter blod för att dom mycket hellre skulle vilja vara med mamma och pappa, istället för att gå till ett par sunkiga "barnvakter" dagen därpå. Så är det med det, och det kommer jag säkerligen älta tills jag slutat skolan helt. Och det är trots allt ett tag kvar ändå.

Jag har inte rikigt så mycket att säga om dagen ännu. Jag hade faktiskt ställt klockan på 11.20, eftersom jag hade tänkt att se på idol reprisen. Då vaknade jag av Amanda Jenssen Autopilot. Och när jag kom upp var en Amanda Jenssen med på nyhetsmorgon och skulle sjunga en låt från nya skivan. I choose you blev det. Hon är fin!

Har ingen aning var jag ska göra av den här dagen, men jag hittar väl alltid på nåt kan jag tro!

/save this day

Kommentarer
Postat av: a m a n d a ♥

Den är bajs bra! :D

2009-11-08 @ 15:08:31
URL: http://amandalowes.blogg.se.blogg.se/
Postat av: amanda

sv:tack för den fina kommentaren din blogg är med fin jag gillar din design den är cool :) kram

2009-11-08 @ 15:18:31
URL: http://a
Postat av: Natacha

Sv: Men vem blir inte galen i den hetingen?

Rawwwwr (dregelll)

2009-11-08 @ 16:45:08
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0