Torsdagsmys

Hejhej :)

Var med erika och sassa förut :) vi åt korv och makaroner som erika lagade åt mej och henne när sassa hade gått. Och så köpte jag ett par skitsnygga trasiga jeans av erika. Dom var sådär sönder ni vet :) och erika kunde inte ha dom. Och min röv är nästintill omöjlig att passa i byxor, men dom var jättesnygga och passade perfekt! Bild kommer!

Imorgon åker jag med sassa till city gross. Klockan 09.00 haha. Det blir svårt för mej att komma upp :P
På kvällen blir det fest för fulla muggar :) iof kommer det bara typ 9 st, av 18 hah. Aja, det blir nog bra!

Just nu sitter jag brevid erika som langar över låtar till sin mobil från min. Jag har jävligt bra musiksmak. Jag vet! Haha. Vi kollade på en "nostalgi-film" för oss förut. Tonårsliv, heter den. Eller, jaa erika kollade. Medans jag provade kläder. Just nu tittar på vi grannfejden :) jordgubbar åt vi också. Gott!

Kanske inte bloggar så mycket imorgon. Är ganska upptagen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0