Tjenare

Idag gick jag upp halv ett. Jag är trött. Jag ska döa med myj. Vi ska nog se sommarkrysset. Vi är kryssarnA. Eller nåt. Hoppas att myj inte använder google denna gången. För jag kan ju allt. Nästan allt. Men kanske mest inget. Jag fattar inte vad jag gör nu.
Glöm inte att kolla på videoklippet nedanför. Ujuj..
Jag är inte så rolig nu känner jag.
Och bildar korta meningar. Jaja.
Jag vill ta bussen in till mjölby idag. Vet inte varför.
Det är ändå ganska trevligt där. På nåt sätt.
Ska äta mammas älskade mat snart. Gott!
Hoppas att ni inte blev för uttråkade. Jag kan väl dra ett skämt bara för skojs skull då.

Vad sa gud för sig själv när han skapade mannen?
"Eh! Bättre kan jag."

*trumvrivel

Kommentarer
Postat av: LINNEA

SV: härligt! åh, lyckos ;) vad ska du göra idag? =) kram<3

2009-07-18 @ 16:04:18
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Tilde

sv: haha, jaa självklart x)

2009-07-18 @ 23:22:08
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0