Man kan undra om jag är svensk

Faktikst så fixade myj och jag sommarkrysset utan google. Jag är faktiskt smart. Och ja, jag tar faktiskt åt mej hela äran.. :P för myj satt bara och bedömde dom som sjöng, hiihi. Jag är allmänbildad!
Jag sa åt myj att hon skulle massera mej, om jag gjorde det på henne sen. Och det gjorde hon. Sen sa jag att jag hade lurat henne. Att jag inte tänkte massera henne. Hennes hot var:

"Då sätter jag mej på dej!"


HAHA! Hon är för skön alltså.




FJORTISAR

Jag irriterar mej väldigt mycket på fjortisar. En del har bara det utseendet. Men inte det sättet, om ni fattar. Andra har både och. Eller bara sättet. Saker som jag irriterar mej speciellt över är;

All den foundation/brunkräm som vissa har. Såklart att man ska få ha på sig det. Men med måtta!

Minerna. Ni vet när dom skrynklar till pannan och trycker ihop munnen och drar den till sidan. Ni har väl sett bilder iaf.. Ett leende passar ju minst lika bra! Om inte bättre!

När dom har flera stycken toffsar på smalbenen när dom har långbyxor.. Varför inte bara köpa stuprörsjeans om dom inte är tillräckligt tajta?

När dom säger odet "ofta" i varranan mening. Tex: "Men ofta att man köper Beckhams parfym, när Britney Spears nya har kommit ut!" Varför inte bara säga nåt i stil med: "Jag skulle köpa Britney Spears parfym, för jag gillar henne bättre" eller nåt sånt :P

När deras användarnamn på bdb är tiieep...... vad dom nu heter. Sjukt jobbigt.

Denna pushup effekten med bhar. Jag menar, dom flesta är ungefär 13-14 år bara.

Ja, alltså. Jag hatar inte folk som är fjortisar. Jag hatar bara själva fjortisgrejen.
Och jag ska säga att jag är sjukt stolt över mej själv att jag inte är en av dom.
Det enda är väl att jag säger ordet "typ" ganska ofta, haha.

Det roliga med mej är att jag vet oftast inte hur jag ska uttrycka mej. Så ibland så kan jag inte prata rent, det blir bara en massa ljud kan man säga. Och jag säger andra ord istället för dom korrekta. Tex sa jag hoxo när jag skulle säga homosexualitet. Och stalpe när jag jag skulle säga stolpe. Och prottade när jag skulle säga pratade. Haha, jag vet faktiskt inte varför. Ibland när jag försöker säga nåt och det bara blir pannkaka, så gör jag sådär som skådespelare gör ni vet. Som dom gör på sånna där bloopers eller vad det heter. Det händer att jag tom skiter i att säga det jag skulle, pga det. Det beror faktikst inte på att jag är nervös eller ivrig. Ibland kan man undra om jag är svensk..
Jag kan säga saker till folk, och dom nickar förstående. Och sen kan jag fråga om dom fattade. Oftast blir svaret nej..haha. Jag ska nog inte bli radiopratare iaf!

Kommentarer
Postat av: Yasmine<3:*

Jag håller med dej om att man är fjortis om man har brunkräm och heter tieep på bdb!'

jag är fjortis men jag gillar inte sånna som heter tieep och har brunkräm!

2009-07-19 @ 14:37:37
URL: http://yasminehall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0