Tänk hur sjuka drömmar man kan få till!

Myj aka vimsann har kommit tillbaka från helsingborg ikväll. Och gissa vad hon hade drömt när hon somnade i bilen påväg hem? Om johan palm (inte så värst överraskande) läääs

Jag (amanda) var på en av johans signeringar, och då gav jag johan myjs nummer, och sa vad hon hette och allt. Och efter ett tag ringde johan till myj. Då svarade hon och så sa johan vem det var och så. Sen blev det knäpptyst i luren. Och sen pratade dom om en massa saker, och så skulle dom ta en fika tillsammans. Då kom ett par fans till johan, och dom trodde ju såklart att myj och johan var ihop, så dom skulle döda henne :p men sen vaknade hon xd

Det är ju lustigt hur man kan få till det, eller hur? Jag har ju drömt om bror hans OCH johan själv. Men jag berättar bara den om henrik, för den andra är sjuuuuuuuuuuuuuukT pinsaM!! :$

Henrik sitter i framsätet i en bil, på en stooooor parkering, och så står jag där

Henrik: Vilken hög panna du har.
Jag: Har du sett anna begendahls?
(jag tycker att den är hög, inget illa ment, anna är jätteduktig!)
Henrik: Jag har bara träffat henne några gånger.

Haha. I drömmen blev jag inte arg eller nånting.

KonstiG

Har hört att bilder är bra ;> då bjuder jag på en!

redigerad


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, fin dröm ju. XD



sv: ja, johan är bra. ^^

2009-07-22 @ 22:28:32
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0