Simpsons

Hej ;D ja, alltså förlåt förlåt för mitt dåliga bloggande. Men nu för tiden umgås jag mycket med kompisar, och har inte tid med datorn. På ett sätt är det bara bra ändå. Jag menar, man vill ju inte att ögona ska bli fyrkantiga. Fast det blir dom väl ändå..(vi kollar på simpsons) Eller, aa mest my. Efter det här inlägget trillar väl jag också dit. Med tanke på att jag med jämna mellanrum vänder mej om för att se lite. På tal om simpsons, dom roligaste tvprogrammen som är tecknade är nog:

Simpsons
South Park
Family Guy (älska stewie)

Nåt annat ointressant är jag att vaknade kl 11.00. Det lyser in i mitt rum genom mina persienner (stava). Det är nåt fel på dom i ena fönstret. Men det gör inte så mycket. Nåväl, jag tog på mej den närmaste tröjan jag hittade. Och det var ramoneströjan. Och sen trippade jag in till min bror, för att se om han var vaken. Det var han. Så då satte jag mej i hans soffa och började träna med hans hantlar. Haha. Det gick faktikst ganska bra, tycker jag iaf. Sen frågade robert om jag ville ha gröt, för han skulle ha det. Jag som oftast inte tycker om det, tackade ja. Havregrynsgröt. FAN VAD ÄCKLIGT DET VAR! Åt nästan inget. Under tiden jag  skulle "äta", pratade jag med sofie i telefon. Om lite som hänt och så. Det var trevligt. Helt plötsligt blev det middag, det var godare än den sk "frukosten" (förlåt bror min, men det var outhärdligt). Så dushade jag, och tog min röda lilla cpcykel som växlar av sig självt till my. I survived.

Nu har my bytt kanal till top model. Jaha..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej, med asmycket äppelmos, mumma.

2009-07-28 @ 21:05:52
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0