Saker som inte får glömmas

Alla har vi väl glömt nåt asviktigt, mindre viktigt, inte så viktigt, viktigt nån gång? Jo, imorgon fyller Nathalie 13 år. Och jag får nog skämmas lite, eftersom my påminde mej om det idag. Annars kanske jag hade glömt det. Men bara kanske. Jag skulle nog ha kommit på det ändå ;) Men iaf, nåt som är mycket viktigt att inte glömma är att absolut inte glömma sina närmastes födelsedagar. Det är totalt förbjudet! Om man gör det är det en otrolig skam, rent ut sagt. MEN, då har jag ett hett tips för er som är glömska. Använd anteckningarna i mobilen. Det gör jag. Så, nu vet jag att jag inte kommer glömma det som är förbjudat att glömmas. På det sättet blir man påmind varje gång man plockar upp mobilen.

Nu kan jag slappna av, phiew!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv; HAHA ja! Håller med xD Fyfan vilken dålig film!

2009-07-28 @ 23:51:21
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, jg fyller 14 ^^thihi!

2009-07-29 @ 00:06:09
URL: http://eternityofmrs.blogg.se/?tmp=28094357

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0