Och jag kallar henne tess nananana

Tack Tess för allt du gjort med min blogg :) Du har förresten en väldigt bra blogg tycker jag. Jag tycker inte heller att jag ska behöva förklara varför, utan ni kan ju bara kolla in den själva.

Angående rubriken så finns det ju en låt som går sådär eller hur? Kan tyvärr inte lägga upp låten eftersom mitt internet har fått svininfluensan eller nåt liknande. Fan också. Den är ju rätt skön ändå.

Imorgon åker jag fort som fan till myj aka vimsann. Jag kan nog i förhand beskriva morgondagen med ett enda ord: skratt :>

fjortisamandan i mej kanske? Eller bara förvånade amanda? Neej. Det är bara Amanda

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: HAHA dansk? varför tycker du det? :P

2009-07-24 @ 01:47:30
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0