MusikMusikMusikMusikMusikMusikMusikMusik

Lily Allen- Fuck you


Jag älskar låtar med fräck text! Vissa kanske tycker om låtarna pga av hur dom låter eller vad man ska säga :P
Jag med såklart, men jag lyssnar även på texten. Den är viktig ändå. Det jag vill komma fram till är att det är väldigt uppfriskande med texter som den här! Jag menar, egentligen är ju titeln fuck you på en låt helt brilliant? Eller hur?

Hanna Hedlund- X 22

Är inte den här låten från typ 99-00 eller nåt? Jag tror det. Då var jag 3 eller 4 åt, och diggade den stenhårt! Haha. Idag tycker jag väl bara att den är rätt okej. Inget jag brukar lyssna på vanligtvis.

The Killers- A dustland fairytale

Jag hade inte hört bandet föränn deras låt human spelades på radion. Och när johan palm sjöng when you were young i idol. Och sen har ju deras låt alla these things I've done varit med i nån reklam om barn som får vara militärer. Sångaren har en riktigt bra och speciell röst som man känner igen. Och det är så en artist ska vara. När man hör rösten ska man direkt veta vem det är. Det är en riktigt artist enligt mej iaf.

Amanda Jenssen- Antoher Christmas


När amanda stod i finalen med marie ville jag så gärna att amanda skulle vinna. Och jag blev så ledsen när hon inte gjorde det. Men, man behöver inte vinna längre verkar det som :) julen 2008 gjorde hon en jullåt som är riktigt mysig tycker jag. Hennes röst är så skön på nåt sätt. Ja, jag gillar henne riktigt mycket! (Förlåt att jag drog upp vintern, när det är sommar haha)

The Sounds- Hit me


Jag tycker att the sounds äldre låtar är bättre än dom nyare. Man behöver väl inte ens fråga varför jag tog med den här låten? Den är ju skitbra!

Carola- Mickey

Alla flickor har väl haft carola som sin stora idol en gång när man var liten? Det har jag iaf. Den här låten älskade jag. idag uppskattar jag inte hennes musik. Mycket beror på att jag tycker att hon verkar jobbig, hehe. Sånt tänkte man inte på när man var liten. Man kanske inte tänkte knappt alls va? haha

Johan Palm- Antidote


Den här låten är riktigt bra och jag gillar texten också. Det blir bara så att man älskar den. Man bara hänger med i texten på nåt vis. Det är en skön känsla.

Lewis- Vän med döden

Jag antar att ni redan vet att johans bror henrik spelar i ett band som heter lewis? Aa, jag tycker att dom är väldigt bra!
Kolla gärna deras myspace: http://www.myspace.com/lewistheband
Just det, där är även johan med och "gäst-sjunger" eller nåt.


Green Day- 21 guns

Jag älskar green day. Och 21 guns är en riktigt bra låt.

Kelly Clarkson- Hear me

Otroligt fin bra, och känslosam låt med kelly.

The Clash- Should I stay or should I go

En jävligt skön låt, som man aldrig får nog av!

Jaa, det var lite vad jag har lyssnat, och lyssnar på. Kanske inte sådär skitintressant för er men..säg gärna vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: ♥ AMANDA

Sv; det är klart (; annars hade jag väl inte köpt dom? :'P

2009-07-16 @ 12:43:38
URL: http://kolligeblock.blogg.se/
Postat av: Natacha

När jag hör Hanna Hedlund - X22, så tänker jag på min förra mkt blonda klasskompis Emanuel, när vi gjorde Melodifestival i femman gjorde han den, solo, med ett par tumvantar xD

2009-07-16 @ 13:51:43
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0