Klagokärringen

Det SUGER så jävla hårt. Det som suger sådär hårt är att dom bloggar som jag gillar mest inte är aktiva numera.
Tex henrik palm. Han är en otroligt intelligent person, som har en speciell humor som jag ibland inte förstår mej på, men det är det som gör det så bra på nåt vis! Jag menar, det är ont om bloggar som handlar om det hans blogg handlar om. Nu känner jag mej jävligt dålig eftersom jag inte kan riktigt sätta fingret på just vad det är som gör hans blogg så olik andras. En annan blogg är johan palm. Han är en smart kille. Nej, jag känner honom inte ett skit. Men jag bara vet det. Men, han bloggar nästan aldrig. Och när han bloggar, bloggar han om skitsaker mer eller mindre. Och lisa lystam har tagit en bloggpaus. Det var jävligt synd tycker jag.
Och så är ni ganska dåliga på att kommentera tycker jag. Jag ser minsann statistiken ;) Ja, nu känner mej som en klagokärring. Den känslan är trött och besviken. Och dessutom har ju absolut inte varken johan eller henrik nån bra bortförklaring om varför dom inte bloggar. Jag menar, dom är ju ute på turné. Det är ju inte varje männsika som är det. Händer nya saker varje dag. Och tid har dom nog också. När dom sitter i bussen påväg till olika spelningar. Nae, besvikelse säger jag! Hör ni det?! BESVIKELSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! *ekande effekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0