Jag har saknat dej och vill att vi ska till gränna på allsång, på söndag

As I said, vimsann är tillbaka från helsingbajs och jag har saknat henne. Vi skrattar så mycket när vi är tillsammans. Det skulle vara skitroligt att se johan igen. Och det blir ju första gången för myj då också :p hon har fan blivit helt såld på han xd värre än jag. Vet ni, hon sa att hon hade lyssnat på hans skiva på hela vägen till helsingborg, och från helsingborg. Och till danmark och hem. Och till ullared och hem. Amaguh! Jag skulle tröttna asmycket xd visst är han bra men, man tröttnar på alla låtar som man lyssnar mycket på :p Men, är det nån annan som vet mer om allsången i gränna den 26/7? Kommentera gärna eller skriv ett PM till min bilddagbok IDIOTBIL. Så blir jag oerhört tacksam!

Jag får väl ta och gå och lägga mej snart :p mamma och jag ska upp tidigt imorgon för att gå på johannamarken. Mamma jobbar, så om jag ville gå med henne lite grann, så fick det bli på morgonen xd menmen, vad gör man inte för sin mamma? :) right?

där är vi :) jag och vimsann

henrik och johan på motalafestivalen


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

SV: haha okej! :) men vill du verkligen att han ska vara med i lets dance? ;) HAHA

<3

2009-07-22 @ 23:57:41
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Isa

Jo de är han verkligen:)

2009-07-23 @ 11:03:59
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: amanda

allsång i gränna!

hmm.. funderar på att gå på den faktiskt. jag är inget stort fan av johan palm,men ändå kul att se live! (:

det ända jag vet är att den börjar klockan 19.00 [tror jag]

2009-07-23 @ 11:59:34
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0