Elfugsmällan ligger och väntar!

På tex 2 av 3 bloggar i genomsnitt finns det en kategori som nästan alla har. Fast dock inte jag. Den kategorin är mode. Jag vet inte riktigt men, det är nog inte min grej. Själv tycker jag att det kan vara roligt att titta på kläder och så, och ibland händer det att jag går in på nån hemsida och kollar runt lite. Jag är nog den som läser mode, inte den som bloggar om det. Jag vet inte vad jag skulle skriva då liksom. Det inlägget skulle kännas väldigt grått och tråkigt på nåt sätt. Jag är nog inte så värst intresserad heller. Jag tar på mej det jag tycker är snyggt, och kollar på plagget och inte märket. Men, jag kan allt erkänna att jag är rätt svag för cheap monday jeans.. Och converse. Och olika peacemärkesmycken (eller vad man nu ska säga) Annars är jag nog ganska lost i modevärlden. Förresten, ingår det i modet ens?

My har alltid roliga saker på hjärtat. Det som är sådär roligt är att hon är så spontan! Vi spelade super mario, och då var det hennes tur. Hon gick framåt, men så kom det ett par konstiga gubbar som var farliga. Hon sprang tillbaka. Då lät det ungefär såhär:

A=amanda
M=my

A- Men, du kan ju inte springa ifrån dina fiender. Du måste ju möta dom!
M- Ja, men man kan vänta in dom.

Haha. Nu vet jag inte om ni tycker att det ens var värt att ha med på bloggen, men det tycker jag. Vi har en jävligt konsitg humor my och jag. Och vi känner varandra nästan för bra på nåt sätt. När vi spelar spel på datorn, och nån av oss klantar sig, slår vi varandra. Hehe. Idag slog my mej i ansiktet. Då slog jag henne i huvudet. Hehehehehe. Alltså, det är ju klart att vi inte slåss så vidare hårt, eller på blodigt allvar. Men ändå. Ibland kan det hetta till så vi slåss redigt. Det är så roligt att reta henne, haha. Aja, vi känner varandra för bra, så är det helt enkelt!

Mitt under mitt inlägg nu kom mamma in och sa: "Jag kanske ska lära dej att tvätta snart. Det är ju bra att kunna."
Jag sa bara ett mumlande  och lite frånvarande "Mm". Fast å andra sidan kanske det inte är så dumt att kunna? Eller hur?

Imorse vaknade jag (förmodligen tidigt) av att en jävla fluga BzzzzZZZZZZZZZZzzzade i mitt ansikte. Så höll den på ett tag, och jag viftade hjälplöst med händer i luften. Jag sov, men ändå inte. Jag funderade länge på i min trasiga sömn om jag skulle hämta elflugsmällan eller inte. Tror ni att jag gjorde det? HAHA! Såklart att jag inte gjorde det! (jag är alldeles för lat). Till slut blev min vrede för den lilla (stora) flygjäveln verbal. Jag vände mej om och skrek lite halvhögt: "Jävla BÖG!". Två gånger fick jag skälla på den, och sen blev surrandet svagare. Han flög till fönstret. Phiew! Sen somnade jag lyckligtvis om!

Och jag är verkligen glad för att vi my och jag och förhoppningsvis amanda till 99,9 % chans åker till lkp och ser henrik och johan igen. Det sånt jag vill göra i livet. Resa runt på olika spelningar, konserter och bara ha kul. Fast, allra helst vill jag ju såklart turnera med Failed Ones, om vi blir så pass bra. Och efter allt sånt kan jag skaffa familj och den biten. Musik gör mej glad. Utan musik, skulle jag nog inte vara hel på nåt sätt. Några band jag känner att jag verkligen måste se innan jag dör är green day, killers och sounds. Så är det med det!

 Såhär kan man se ut om man heter amanda k och bor i ödeshög, när man ska sova :p

 flugjävelN! Akta dej din lille skit. Ikväll ligger elflugsmällan preciiis bredvid sängen! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!


Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: ja dom är fett bra :D

2009-07-29 @ 22:25:28
URL: http://revolverheld.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Tack! :D

2009-07-29 @ 22:26:06
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Godnatt ;P <3

2009-07-30 @ 00:38:38
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

SV: haha samma här! ;D riktigt fult!

vad ska du göra idag? <3

2009-07-30 @ 00:49:24
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0