I taket lyser stjärnornA

För ett tag sen läste jag boken i taket lyser stjärnorna. Efteråt såg jag filmen. Gud vilken besvikelse! Filmen är absolut ingenting mot boken. I boken finns det en massa bra detaljer, som inte finns med i filmen. Tex som som i boken är en farfar till Jenna med. Men det syntes inte ett skit av han i filmen. Jag menar, en liten farfar kunde dom väl ändå klämt in väl? Men så är det ju tyvärr ofta med filmer och böcker. Även om dom har samma historia får man olika uppfattningar av dom. Det är ju tur att jag inte har läst harry potter böckerna antar jag :P haha. Har ni gjort det? Jag får väl skämmas med att säga att jag inte orkat det. När man ser på böcker, och så är dom feta. Då blir man genast lite tröttare nästan :P

Amen, iaf det jag ville säga var att det suger hårt!

Kommentarer
Postat av: LINNEA

SV: Jo, jag är tjejen alla snackar om verkar det som! Nej vi är inte tillsammans, men tack isåfall :) Haha, jo jag tycker ju om hans musik och så, vad menar du med värsta fanet, & om man är ett fan, tror du inte att man skulle kunna vara tillsammans med han ändå? ;)

2009-07-14 @ 17:15:25
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har inte sett filmen än, men har läst boken, och om man ska tro på vad alla säger så är filmen värdelös jämnfört med boken. ;|

Jag har läst alla Harry Potter böckerna 2 ggr. 8D

Tkr dom är jättebra! ;D Filmerna är med bra, men saknar många detaljer som gör att man inte riktigt hänger med ibland..

Jag och 2 killar i min klass är Harry Potter proffs! xD Haha..

2009-07-14 @ 19:42:55
URL: http://christmasia.devote.se
Postat av: LINNEA

SV: inte jag heller , men jag är inget fan så ah ;) jo, jag han har sagt att typ om tjejen typ säger att hans musik är bra och så så funkar det aldrig :)

2009-07-14 @ 21:59:30
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0