I know i made your day!

Tjaa ^^ städade rummet förut. Nu känns det mycket bättre, haha :p Det är ett ganska fint väder idag! Och det måste man ju såklart ta vara på. Jag ringde erika förut, men hon duschade visst. Hoppas att hon duschar klart snart.

Jag får ganska många kommentarer som det står tex såhär; "Hej vilken fin blogg du har! Kolla in min så kanske vi kan följa varandras bloggar på bloglovin." Alltså, alla som kommenterar och har bloggar kollar jag alltid. Och om jag har nåt att säga så kommenterar jag. Och om det är nån blogg som jag tycker är intressant så väljer jag att följa den givetvis. Så, det är bara onödigt att skriva så xd

H&ms höstkatalog kom idag. På divided fanns det mycket snyggt! Särskilt jeansen..jag är svag för jeans haha..
MEN, nu ska vi inte tänka på den tråkiga hösten inte! Nej, för nu är det ffs sommar! Vare sig vädret är det eller ej!

Nej erika "blondie" nu får du allt duscha klart!

 haha, erikas


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

SV: är så jäkla gott! :D vad händer ikväll? <3

2009-07-22 @ 14:17:02
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

SV: jag kan helt och hållet hålla med! ;) hahah men jag älskar han som sjunger, kristoffer! om du går in på juni mappen så ser du jag och han på en bild!

puss :*

2009-07-22 @ 14:27:38
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0