hot hot heat but as cold as ice

Men hejsan^^ jag känner mej väldigt överdriven just nu :> hahaha. Idag har jag inte bloggat pga att jag har varit i mjÖÖÖlby, och sen när jag kom hem tog jag min cykel och trampade på till myy. Alltid destination skratt faktikst ;) Vi dricker cola, och myy fick ett skrattanfall samtidigt som hon hade nästan en liter i mun, så hon spottade ut nästan halva litern på min arm.. (HAHAHAHAHAHAH) men, kladdigt såklart!

Imöra åker vi förmodligen till polkgrisstaN. GrÄnna :) Mest för att se dos palmos (hihi) men allsång är väl ändå ganska trevligt? Men eftersom vi är efterblivna, har vi inte beställt biljetter. Så vi hoppas på att det finns åtminstånde 2 osålda biljetter left for us. Sen blundar jag hos henne (h)
Om vi kommer in blir det en liten "minnesgråtstund" ..vi var nämligen och kollade på nanne för 100 år sen, haha. Hon är ju också där. Vi uppskattar nog inte hennes musik lika mycket nu som förr kanske, men wtf. Let us die old like dumbledore..

 myy och jag för kanske 3 år sen xd

Jag är full, och nej jag har inte druckit. Det är bara mitt sätt att uttrycka mej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jo, man kanske ska testa o se hur jobbigt det är?

2009-07-25 @ 22:14:32
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: ANNA

söt profilbild :)

2009-07-25 @ 22:32:45
URL: http://annaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0