Herr tandläkare!

Jo, herr tandläkare. Nu tycker jag (trots min skräck) att jag ska få komma till dej din jöns! Jag kommer väl högst en gång om året till dej bara! Och jag vet, att jag har väldigt lätt att få hål, även fast jag inte är ett stort fan av godis. Och så ska jag få tandställning också. Och innan det ska jag förmodligen dra ut fyra tänder. Tycker du inte att det är dags nu va? Jag menar, det kommer ju ta halva hösten att göra allt det där. Jag vill få det överstökat nu bara okej?!

Ujujuj. Nu får jag nog lunga ner mej lite här känner jag.

Sådär.. Den översta texten kunde mycket väl ha varit ett brev till ödeshögs ÄNDA tandläkare. Men, givetvis, så är det inte det. Mer som ett desperat rop på hjälp! Och jag vet att ingen tandläkare i världen läser min blogg, men vafan. Jag är lite rädd för herr tandläkare. Jag är jämt asnervös när jag ska dit. Och inte nog med att dom ska dra ut tänder. Jag kommer med all säkerhet höra knakeT!!! Alltså, jag är nog inte så speciellt rädd för att dra ut dom bokstavligen, utan istället skiter jag på mej vid tanken på att höra knakeT!! Nånting ännu värre som jag ser framför mej är att herr tandläkare inte får ut tandjävlarna. Utan att han måste sätt foten på stoleN som stöd, och dra ut tanden med all sin kraft. Då dör jag. Seriöst så pallar jag inte då. Hehe, jag vet att det aldrig kommer hända, fast iaf. Och FYRA stycken också. Jag kommer bryta ihop psykiskt. När allt det där skiten är över, och jag har tandvärk i 3 veckor efter ska jag sätta dit tandställningssaken också. Som kommer driva mej till vansinne eftersom den kommer sitta åt, och nästan bokstavligen dra isär mina tänder. Men, när dom åren har gott, och jag får ta ut tandställningen ska my och jag (hon ska också få tandställning) bleka tänderna (höhö) och sen är jag fullt normal! Fast det är klart, jag kommer aldrig nånsin bli fullt normal i huvudet.

Förlåt för inlägget, men klagokärringen i mej var tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0