Hej Sverige :)

Hejsan^^

jo, idag färgade jag håret. Jag färgade även dom cerisa slingorna. Men, den blev bara pannkaka kan vi väl säga. Pga att jag redan hade mörkt hår fäste det inte så starkt som jag ville. Så det är bara svart :) MEN, jag trivs lika bra med det! Hoppas inte att det går ur så fort nu bara. Som den gjorde sist. Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så det får bli saker du kanske inte visste om mej istället :)


Jag är lite orolig när man åker bil att nån annan bilist ska göra ett misstag och råka köra in i oss :P

Jag blev ganska förolämpad en gång när en tjej trodde att jag hade löshår :o haha

Jag tycker att billie joe armstrong i green day är så J-Ä-V-L-A S-N-Y-G-G (!)

Jag blåser ofta in en massa luft i min mun så att den blir lite större. Pga att min käft mer eller midre är redigt missbildad, så jag biter mej i kinden .. Men, förändring kommer...Jag kommer att gå runt med tandställning i vinter eller nåt.

Min 3 år äldre bror och jag har faktiskt väldigt roligt tillsammans, även fast vi egentligen inte har ett skit gemensamt.

Min bästa kompis och jag har varit bästisar i 7 år. (sen lekis)

Jag tycker att emostilen är ganska snygg. Fast det ska vara mycket färger :)

Fjortisar är det absolut värsta jag vet. ARRGH!! Vart tar den svenska ungdomen vägen egentligen?

Johan Palm har faktiskt påverkat mej i min musikstil. Alltså, inte bara hans musik utan det han själv lyssnar på. Det mesta är bra tycker jag. Radiopop är egentligen ganska ointressant när man tänker efter, eller hur?

Jag har en ganska kort stubin, och blir ofta skitförbannad på tekniska grejer.

Jag säger (tyvärr) ordet bögjävel allt för ofta..dåligt stil av mej men..

Jag skriver många låttexter, men blir inte alltid nöjd. Det jag skriver är såklart till Failed Ones.

sådär :) kommer inte på så mycket mer nu :P


Kommentarer
Postat av: Elina

sv: hehe så rädd behöver du nog inte vara, på sista bilden på fjortisinlägget är jag mig själv, jag har både foundation, mascara, ögonskugga, rogue och läppstift. Det gäller bara att sminka sig på rätt sätt som passar än själv, så fjortis blir du inte om du börjar använda foundation ;)

2009-07-15 @ 21:57:33
URL: http://dreamelina.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Nä det tror inte jag häller :)

2009-07-15 @ 22:36:07
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Yazmina

Hej! TAck för din supersöta kommentar. Klart att mitt självförtroende inte blir sämre, men jag tycker att det ser dåligt ut om någon annan skulle läsa det, man skäms lite för att någon annan är dum i huvudet, om du förstår vad jag menar! ;) hehe. Men tack igen, såna personer som dig gör att man fortsätter! :) Kram på dig

2009-07-15 @ 23:12:41
URL: http://yazmina.se
Postat av: sofia

glöm inte att skriva om tabben med din förra blogg:)

2009-07-16 @ 12:17:27
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0