Gränna hamn

Jag är erkänner att jag är en dålig bloggare just nu. Jag brukar inte ens erkänna att jag är dålig på nåt. Men jag gjorde nog nyss det.. Dagen i gränna var helt otroligt bra! Men det kommer mest bilder istället för ord. För ni har väl hört ordspråket; "En bild säger mer, än tusen ord"

Ta bilderna om ni nödvändigtvis måste då :)

 klickbara













Där fick ni lite iaf :)

 den här vackra kylskåpsmagneten som min älskade melinda (kolla nedre bild) har gjort till mej, som föreställer Johan som jultomten gav jag faktikst till Johan. Hans reaktion skulle jag nog berskirva som förvånad (överraskad?) smårolig och såklart glad. Han blev nog lite rädd haha. Nejmen..aa. Eller vafan skitsamma, nu kan jag inte riktigt formulera mej igen..



My jag och amanda vill nog bara säga: HENRIK PALM!

Kommentarer
Postat av: Mandaaa

Bara så att du vet så säger jag bara att jag vet en cooool grejj om Hanky HOTTIE <3 Men den får du inte veta nu XD <333

2009-07-27 @ 22:06:01
Postat av: Nadine

Oohh gooch I love them ;D <3

2009-07-27 @ 22:20:26
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0