Främmande danskar i huset!

Min morgon var rätt komisk.

Jag gick upp vid elva, satte mej vid tvn och åt frukost. Och så städade mamma. Sen ringde det på dörren. Jag sa till mamma, att om det var till mej hade jag inte gått upp än (med tanke på min pyjamas och allt :P) men det var ett par danskar som klampade in. Jag visste inte att mamma och pappa kände dom..Men dom snackade på och jag fattade ungefär bara hälften. Men sen visade det sig att det var våra ex grannar, eller vad man ska säga. Jahopp, trevligt antar jag.

Jag har ju färgat håret :) here's a pic

 min hand ser väldigt stor och gullig ut, haha.

Efter maten drar jag till sassa. Måste ringa dom som inte svarat. Bönderna tex. Jimmy verkar ju klippa gräset jämt..

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahah, jo Jimmy är allt en Gräsklipparman! ^^

2009-07-20 @ 13:38:33
URL: http://ffridlyst.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0