Finländare äter mycket!

Hej! Imorse hann jag inte äta frukost ens än gång. Fast det är klart, det gör jag ju nästan aldrig. Men, iaf. Vi åkte till rasta och skulle äta lite hastigt eftersom mamma och pappa skulle åka till ikea i linköping. Och när vi kom in var det smockfullt med finnar. Eller, ja finländare som jag brukar säga. Så satte vi oss ner för att äta. Och så var det några killar i 15-16 årsåldern som satt vid bordet framför oss. FAN VAD DOM ÅT! Dom åt och åt och åt. Och man fattar ju inte ett jävla skit av vad dom säger heller. Dom var inte finlandssvenskar iaf. Bara några tjejer. Dom hämtade mer mat flera gånger! Mamma och jag bara öh? Haha.

Vädret suger som vanligt. Erika pallrade sig hit med twilight. Jag har inte varit och kommer nog inte bli ett större fan av dom filmerna. Nästan alla tycker att han den där pattinson är så jävla snygg, men det tycker inte jag. Han är ju rätt ful egentligen. Erika sa nyss att hon tyckte att pattinson var snyggare än Johan Palm. Det tycker jag nog inte. Johan är blek, men inte så blek som pattinson. Haha, jag gillar att skriva "pattinson"  :) Om jag ska vara ärlig (vilket jag alltid är) så tycker jag att den är konstig och komplicerad. Förmodligen inget för mej!

Nej, nu ska jag väl försöka att förstå mej på flimjäkeln. Kommer förhoppningsvis roligare inlägg under dagen!





Kommentarer
Postat av: Jonna

Svar: Jo tack.

2009-07-31 @ 14:59:44
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: emilia

åh, din header är jättefin !

kolla gärna in min blogg :D

2009-07-31 @ 16:26:48
URL: http://emiiliaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0