finaste rubriken nånsin :]

Men hej!

Ni som läste förra inlägget vet ju redan vad som händer idag, så jag behöver inte upprepa skiten :)

Jo, det här att vara känd. Det är ju ändå nåt som skulle vara roligt. Till en viss gräns såklart. Ni såg väl sommarkrysset i lördags? Det gjorde jag iaf. Och efteråt hade tydligen johan och henrik palm åkt en massa grejer. Och så såg jag på bilddagboken, en massa bilder på dom. Det var folk som stog bakom dom i kön. Och det var bla bilder på deras sexiga rövar (H) haha. Nejmen..aa. Det var ju kul. Men jag skulle bli lite galen i huvudet om folk fotograferade mej hela tiden :P så, jag är trots att lite glad att jag inte är känd, haha. Men, vem vet? Ni kanske får se mej som trummisen i Failed Ones en vacker dag?



Kommentarer
Postat av: Olls

Ball header!

2009-07-14 @ 14:48:47
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0