Film(m?)araton

Erika åkte för en stund sen. Vi tittade klart på twilight, och jag tyckte att den var bra och spännande. En gnutta overklig kanske, men den gick inte över gränsen åtminstånde. Det jag försöker säga här är att min sammanfattning av filmen är att den var bra, och det vore roligt att se dom andra filmerna också!
Efter det kollade vi även på sunes jul. Den är ju egentligen väldigt, eller nja ganska rolig iaf. När den var slut tittade på vi en jävligt uttjatad film, som man ändå inte kan få nog av. Tjenare Kungen. Den har humor, den är lite spännande (?) och framförallt. Musiken. Den är ju bara för bra!

Just nu tittar jag lite halvt på bröllop och jäkelskap. Jag stör mej på när hon matilda (tror jag hon heter) säger cykLen. Haha. Nää fy vad jag känner mej tråkig. Har nästan inget roligt att skriva.

Jag ska försöka mej på att fixa en sån där mp3 sak på bloggen ni vet. Men, jag är kanske inte världbäst (eller, nej. Det är jag definitivt INTE, på att följa instruktioner) men, man kan ju göra ett försök.

Ha't gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0