FANFANFAN!

Jo, ni vet när johan och henrik ska vara i lkp den 15, det sägs att det har flyttats till den 28 oktober. Jag är sur dels för att det är lååååååååååångt dit, och dels för att det är en jävla onsdag-.- Precis lagom till man börjat högstadiet, och tiderna då man sluter är runt 15.00-15.30 varje dag. Känns väldigt frustrerande just nu faktiskt. Men, för att vara helt säker så skickade jag iväg ett litet oroligt pm till henrik på bdb. Om det nu är så att datumet har flyttats, så får vi hoppas som fan att det är runt 18.00 tiden eller så. Det tar ju ändå runt 40-45 minuter att åka till lkp härifrån. Fast. Under my's och min oroliga och hetsiga konversation på msn, kom hon på att det kan vara höstlov då ;D och det låter väldigt logiskt ändå. För att det är ju ganska klantigt att ta ett datum då alla går i skolan liksom. Jaa, nu känns det genast bättre här!

Vet ni vad jag kom på.. Kollade lite på min blogg, och upptäckte att en av mina kategorier var "Mina problem". WHAT THE...? Jag menar, om det är nån som besöker min blogg för första gången och kollar kategorierna så kommer ju han/hon dissa den rejält! Det är ju ingen som vill läsa om mina problem, haha! Undra vad jag tänkte på egentligen.. Hmm? Det är ju trots allt min blogg men... Aa, vi säger såhär. Ni behöver inte läsa dom inläggen.

 där låg den. Min eller ja, (familjens) älskade elflugsmälla, i väntan på att grilla en jobbig, irriterande flygande varelse. Var faktiskt väldigt pepp på att få använda den. Men icke behövde jag det. Fast så är det ju ändå oftast. Att när man väl tar fram flugsmällan, försvinner dom snabbt som ögat. Aja, men elflugsmällarN är min nye kompis! (höhö, jag älskar namnet).

 okej. En outfit. Jag vet var jag har köpt kläderna, men inte vad dom kostade. Och det bryr jag mej inte om att skriva heller. Men, jag kan väl klämma in med att skjortan var lite för lång (trots att den skulle vara det) så, jag knöt den lite småfint. Folk säger att jag ser ut som en bonne, HAHA!

 åh hedw(v?)ig :* jag saknar när det bara var såhär.

 jag saknar kolmården<3 (!)


 Här har ni en riktig amanda-bild på mej. På klassresan. Helt förstörd var jag. Ingen mascara eller så. Men erkänn att jag fick till en redig min? (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0