Blondinbella?

Alltså, det verkar nästan som alla som bloggar läser blondinbellas, kissies, kenzas och fokis bloggar dagligen. Det gör inte jag. Jag kollar dom kanske högst en gång i veckan "bara för att "om ni fattar. Jag tycker faktiskt inte att dom är så värst bra. Då tycker jag att det finns andra som är bättre. Som inte är kända. Andra bloggar som man kan identifiera sig lite med. Blondinbellas är nog tråkigast av dom. Och så läste jag, och så var det en länk till hennes killes blogg (!) Herregud tänkte jag. Har hennes kille också en blogg?! Det var jobbigt på nåt sätt, haha. Här är hans blogg:
http://storstadspojken.se/ suck.
Kissies blogg känns så plastig..men det är väl hon som är..
Kenzas är tråkig bara.
Fokis är nog mycket roligare då. Egentligen vet jag inte varför jag inte läser den, för jag tycker inte illa om den på nåt sätt.
Jaja, jag håller mej till dom gamla vanliga jag brukar läsa! Fast, dom blir allt mer tråkigare nu när det är sommar. Kan mycket väl bero på att det inte finns så mycket att säga när man inte går i skolan. Finns nästan inte nåt att klaga på mer än vädret. Och det händer mer när skolan är igång igen. Allt man längtar efter då är fredagen.
Förresten, på tal om skolan. Min älskade bror påminde mej om att den börjar om 3 veckor och 5 dagar.. :( Han sa att han började antingen 1 eller 2 dagar senare än mej. Han ska ju börja på holaveden (gymnasium) i tranås. Bajs. jag tycker att det har gått alldeles för fort. Och sen är jag lite nervös inför att börja. Jag börjar på en ny skola, nya klasskamrater (fast jag har mer eller mindre snackat med alla, och känner dom flesta) nya lärare, nya regler, mycket friare och mycket nytt. Ett nytt helvete. Ett svårare kan jag tänka mej. Det som jag oroar mej mest för är hur fan jag ska komma ihåg alla klassrum. Jag är en riktigt virrhöna, och tycker att allt ser likadant ut. Jag litar nästan inte på mej själv, hehe :P
Men, det ska nog gå hur bra som helst! Får vi hoppas åtminstånde.


Jag är nog lite knäpp, men på nåt sätt är nästan emil i lönneberga och johan palm lika? xd



det kanske bara är myssen som förvirrar mej.. (?)

Förresten så äger astrid lindgren.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: HAHAHA klockrent!

2009-07-19 @ 23:15:08
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: Yasmine<3:*

Haha dom är faktiskt lite lika hahha håret och myssen!

2009-07-20 @ 12:21:02
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: M i c k a

emil är ju en miljon sötare än plastpalm :P

btw så är bilden i headern fräsch som fan, snyggt!

2009-07-20 @ 19:50:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dom var ju lika!

2009-07-20 @ 20:51:07
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahaha.. Grymt lik!

2009-07-23 @ 11:59:04

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0