bloggfan

Nadine skulle fixa en grej med min blogg, men det blev skitkonstigt på nåt sätt. Så jag har fått göra om det mesta. Profilbilden är ju alltså inte jag, utan Nathalie. Det är sjukt irriterande för jag kan inte få bort den -.- har klurat ut ganska mycket, eftersom jonna har fixat lite också.Får väl be henne om hjälp..-igen. Fan alltså, det blir nästan lite pinsamt. Menmen. Om ni inte ser en del text får ni bara helt enkel markera. Är det nån som kan det här som kan cocha (eller vad fan det heter) mej lite? Adda: [email protected] då så är ni supergulliga!

Blir asirriterad på skiten.

Det är lungt nadine :*


Kommentarer
Postat av: Jonna

hej

2009-07-24 @ 00:02:07
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: Nadine

jag blir så jävlaförbanad när det inte funkar :@

I LOVE U hny <3

2009-07-27 @ 22:22:33
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0