bajs

Fan..solen gick i moln och det har börjat blåsa som bare den..-igen. Erika hade visst annat för sig.

Suede- Saturday Night



Jo, sofie skickade ju en massa sude låtar till mej igår. Jag hade inte hört låten ovan förut. Men den var riktigt bra! Jag märkte hur jag började gunga med med benet :) det är sån "amanda-låt" på nåt sätt. Det är en sån låt som bara vill dansa med nån man är riktigt kär i.

Nähä..det känns väldigt tråkigt att bara sitta vid datorn. Jag tror jag ska baka. Mitt specialitét är nog kladdkaka. Men jag är inte så sugen på det just nu, Men, vi får väl se vad det blir. Förresten så skulle visst sofie logga in nu, så vi kan spela lite på king :p det blir roligt systra mí xd

Kommentarer
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: Okej :)

2009-07-22 @ 17:22:48
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0