Yeah Get Rhythm

Johnny Cash – Get Rhythm

Jag håller faktiskt på med att uppmuntra mej själv med den här låten. För att b-delen på matteprovet idag gick nog käpprakt åt helvete. Det var så jävla svårt så jag dör. A-delen gick bra. Men jag befarar de värsta bokstäverna i världshistorien. IG. Men hoppet är uppe, in i det sista!



En fet bild på Elli och jag. Trött flumm-humör.

Nej, inte ska vi gråta för det där förgjordade matteprovet.

Lucian idag var... Rätt bra. Trots att jag fick sitta nästan längst, längst bak, så satt jag i mitten. Precis i mitten. Så där hade jag det bra. Förutom ett flertal tråkiga låtar var det rätt underhållande. Och dom sjöng förvånande fint tyckte jag. - Dock inga mörka målbrotts röster. Dom satt bland publiken istället. Det går väl bra det med.

Jag fick en känsla av att det var att förstöra tiden... Att skriva om det alltså. Det var ju inte så kul, liksom.

Vid sextiden drar jag till Therese, och resten kan ni läsa i föregående inlägg. Eller vad det det fanskapta ordet nu betyder...

/En tråkig bloggare nu - Men inte sen!!

Nu = Blondie – One Way Or Another (Y)(Y)(Y)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0