VOLLEYBOLL + SNÖ= (Y)

T H E  K I L L E R S  -  S O M E B O D Y  T O L D  M E



Eftersom jag är en av dom ambitiösa i skolan stannade jag kvar två timmar efter jag slutat. Jag stannade med mitt vollyeboll-lag och tränade som ett SVIN! Vi gjorde allihopa så gott vi kunde, vi körde på, vi slängde oss, vi skrek, vi luktade, vi blev halft tjuriga på varandra, vi var nära på att ge upp totalt, vi försökte in i det sista peppa varandra, jobba på det vi var värdelösa på, vi fick se resultat. Resultatet var bra. Dä ä bare te å nöta in'ett. Vi kanske skulle spela imorgon också. Dagen före dag-dagen.



Ser ni snön? Och ja, det är Therese mitt i allt också, men SER NI SNÖN?! Så underbart! Trots att jag blev nerdragen i skiten två gånger av ett par nior kan jag inte annat än bara älska det hela! Hoppas, hoppas, hoppas att det håller sig till julafton! Det skulle vara så fint!

Och nu ska jag skryta lite... ;) Det gick jäääääävligt bra på spanskaprovet, tycker jag faktiskt. Jag hade knappt pluggat nåt, och så känns det ändå så bra. Den här veckan är som gjord för mej!

Och måste jag verkligen avsluta detta inlägg nu för jag har läxor att göra? Nej, för jag har inga läxor! Snacka om att leva livet! Höhö.

Men jag avslutar ändå detta inlägg, mohahahahahaha.



Gött va? Japp!

I´m a free bitch baby!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

yeeaaah, vi har oxå snööööö ! :D det har snöat nonstop hela dagen idag ^^

vi har tydligen tur detta år ;)

2009-12-15 @ 19:44:28
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0