Vartfan försvann rubriken?



Jag gillar inte smycken nåt vidare faktiskt. Men armband är jävligt snyggt! Och så har jag ju örhängen också.

Det med hål i fick jag av Melinda i julklapp :)

Och så fick jag ett par av mamma och pappa. Och ett par av dom var riktigt riktigt snygga! TACK!

Nu känns det som om jag lika gärna kan säga tack till alla för alla god jul hälsningar man fick, och julklapparna givetvis! TACK! <3

Nu kan jag även berätta att jag har sett färdigt alla avsnitten på dieselråttorna. Det är så jävla bra! Och nu har jag också mysteriet på greveholm kvar att titta på! Göttans!

Nu kan jag även berätta att min blogg just for the moment är sämst i världen. Det ni!

/dieselrråttan

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0