Tonight´s gonna be a good night!

Det är få saker jag har att säga om stan. - Fullt med folkjävlar, Calle var gullig men fick bajsbilder då jag stod alltför långt ifrån, gitarr.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag be My komma hit. För vi ska titta på det sista avsnittet på Sunes jul, sen ska vi se Sunes sommar.

Och så ska vi väl träla med Super Mario.

Och så ska jag be henne att hjälpa mej med att träla med att stämma gitarren. Det var en stämpipa med, så det bör gå. Men man måste ha ett gott öra. - Det har my!

Annars får vi låta det gå åt helvete bara :)


Kommentarer
Postat av: felicia

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN :d



så kör på och bomba med frågor är ni söta ! <3

puss / f.

2009-12-30 @ 21:50:17
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0