Stämpipa all over the new year!

Jag älskar verkligen stämpipan jag fick till gitarren. Åh, jag blir alldeles upphetsad så fort jag tänker på den.

Idag är det nyårsafton. Den här nyårsaftonen kommer jag vara hos My. Jag har med mej min dator, så ska vi nörda super mario på var sitt håll i samma rum. En del kallar detta "lan". Det är nog en slags lan, men inte en riktig. Det blir bra. Och så sover jag där också.

Vem vet, kanske blir detta inlägget det sista för året? Därför vill jag göra nåt storslaget med det. Men jag vet inte vad... Hmm... Eller jag vet!

Jag vill tacka allt och alla! För vad vet jag inte! Men jag vill tacka alla för att ni finns! Alla jag känner alltså. Alla sjuor jag lärt känna, alla nior, ja alla! Jag älskar er, och ni är fina! En del har sitt namn skrivet i mitt hjärta också, men det vet nog dom själva om. Puss på er, ni är bäst! Nytt år och nya möjligheter väntar!

Förresten, jag har ett plektrum i min bh. Jag ska alltid ha ett plektrum där under hela mitt 2010. Det är mitt nyårslöfte. Fränt va? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0