Som sagt... - Det är kallt!

I G G Y  P O P - T H E  P A S S E N G E R

*lalalalala*



Yes. Kallt som fan. Lustigt nog hade jag tydligen förträngt hur det känns att ha converse ute när det är runt -10. För kallt var det. Och så är ju jag så envis. - Jag ska inte ha några andra skor än converse. Aldrig! Likaså förra året också. Eftersom mitt minne försämras, och jag snart kommer bli senil, hade jag nog glömt den bitande kylan mot fötterna. Men nu är det här igen! Och nu har jag gått med på att köpa ett par andra. Fast det har jag inte sagt till mamma än då.. Men det är svårt. Jag är jävligt kräsen när det gäller skor. Inte för feta, ingen liten 1mm klack, inte högt skaft, inte "bonniga", och en massa mer! Jag har kollat runt lite på olika sidor, och letat efter skinnskor som är varma, och som har kort skaft. Resultatet är ju sådär... Om jag ska vara riktigt ärlig mot mej själv, så behöver jag nåt som är riktigt värmande. Då är ju "uggs" ett alternativ. Men det har ju verkligen ALLA också. Inget fel med det, men jag är ju en sån tönt som hatar att se ut som mängden. Och sen så är dom ju väl inte så snygga ändå, eller? Och när man har sett andras, ser dom lite lustiga ut efter man har gått i dom ett tag. I och för sig har ju alla "coola" bloggare sånna, så jag måste nog skaffa mej ett par jag med! Eh, nej.



Nå? Nån som kanske ser detta och har en åsikt om det? Men kommentera och säg vad du tycker i så fall, för fan!

/sockar funkar ju alltid...

Kommentarer
Postat av: dessiez ♥

Uggs så så fult, converse rockar!



SV: Jag håller med dig, riktigt töntiga har dom blivit..

2009-12-02 @ 22:09:06
URL: http://dessiez.blogg.se/
Postat av: dessiez ♥

Uggs är så fult! Converse rockar!



SV: Jag håller med dig, dom har blivit riktigt töntiga..

2009-12-02 @ 22:10:02
URL: http://dessiez.blogg.se/
Postat av: amanda

jag är som dig, väldigt kräsen när det gäller skor! + att jag håller med dig om att converse är riktigt snyggt, för dom är verkligen det!

men jag har faktiskt ett par uggs, jag tycker dom är sköna,varma och faktiskt lite söta. som stora tofflor! dock hatar jag att dom är så kallade "fjortisskor"..hehe

2009-12-09 @ 17:12:02
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0