Slö rubrik.



Nu är jag trött. Döds. Fatta.

Jag vet att det är en massa ströbröd på kanterna, men gör det bättre själv då einstein. Det smakade i alla fall gott. Så, kyss mej i arslet.

Min mage låter lustigt. Den pratar med mej. Dock kan jag inte riktigt tyda språket...

Idag har jag ägnat ca tre timmar, (tre lektioner), med att leka med en pennvässare. Klasis tyckte t om att det var intressant. Och då är det det också. Och det är fränt.

Och så fick jag nån jäkla hyperdamp idag också. Jag som verkligen slitit med Henriks present, och kortet och allt, och postat det så det förhoppningsvis kommer fram i tid, läser idag på hans bilddagbok att han är påväg till Mjölby för att fira hans 27-årsdag där. Det hade han inte gjort sen 2001. MEN VARFÖR MÅSTE HAN ÅKA JUST I ÅR DÅ!?!?!?!??!!??!?!??!?!?!?!? Helvete... Jag kommer åka hem till dom, och säga grattis live istället. Jag skjuter nån snart... Men han har i alla fall nåt att komma hem till sen. Men det vet han inte om. Jag har faktiskt varit olaglig för hans skull. Jag har bränt en skiva. Det var väl själva fan...

Jag är så trött att jag ser suddigt. SUG PÅ DEN!



Ha det så trevligt i Mjölby, och grattis ditt arsle! ;)

/ The Rebounder

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0