Rat Race, Sune och Calle!

Jag kan ju säga att det var ett helvete att välja film. Så, till slut fick jag nog. Jag nästan ramlade in i rummet där familjen Ramevik bevarar filmerna. Och så tog det ett tag att välja. Men, så hittade jag "Rat Race"! Den är ju så jävla bra tänkte jag! Den måste vi se! Såhär var det nästan: "Tjejer, den här är asrolig, jag lovar! Lita på mej!!". Jag fick deras förtroende. Och mycket riktigt, där satt vi alla och garvade!

Fast jag skrattade innan det roliga hade hänt... Det var lite sjukt. Hehe.



Och sen efter mycket tjat på Therese, såg vi Björn Gustafssons öhm... Jag tror den heter "Ett mästerverk". Eller nåt...

OCH HELLEGUD VAD VI SKRATTADE!!!! Det var så man satte i halsen faktiskt. Dödligt det där... Men ändå säger dom att ett gott skratt förlänger livet. Jo tackar ja!

"Ett gott skratt förlänger livet! OBS! Ett gott skratt förkortar livet, om du äter nånting samtidigt".

Och så är jag lite smålycklig också! Dels för att Robert har hittat sunes jul, hela julkalendern på dvd! Och så var sunes sommar med också! Vi har redan sunes jul dom 12 första avsnitten, men det är vhs, och bilden suger!

OCH, för att Calle är på ikano på onsdag! Och då ska jag dit! Erik är iof också där, men jag skiter i han... Jag vill bara se Calle. Jag orkar inte med några autografer eller så tror jag. Det kommer ju inte precis vara folktomt...

Calle är mysig!

Nu ska jag titta på avsnitt tretton på mysteriet på greveholm! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0