OTROLIGT KISSNÖDIG!

T H E  K I L L E R S  -  S M I L E  L I K E  Y O U  M E A N  I T



Yes. Det är jag. Men vad gör man inte för bloggen liksom? Dää ää bare te å hålle säääj vettu.

Det blev ingen vidare framgång med mitt lilla "experiment". Jag vet inte... Jag tror nästan inte att jag gav det en chans ens en gång. Jag gav upp rätt snabbt. Jag har sett bättre dagar.



Nu tänkte jag lägga in låtar som Sofie skickade till mej, på mobilen. Sen får jag väl ta och gå och lägga mej. Är rätt trött. Och kissnödig. Fortfarande. Denna vecka är det enda viktiga jag behöver tänka på spanskaprovet på tisdag. Det är lite mer min grej än vad matte är. Så det kommer jag nog inte bli underkänd på, nej!

Men om vi får tillbaka matteproven imorgon, kommer jag vara CP-NERVÖS! Jag kunde nästan inte ett skit på b-delen. Fan. Snälla, det är ju lov och allt snart! Håll tummarna!!!

(the killers funkar alltid!)


Kommentarer
Postat av: nadja, ♥

sv: ja, erik sög!



jättefin hedaer, :)

2009-12-14 @ 16:52:11
URL: http://nadjassida.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0