Min musik

Jag är en idiot. Domännamnet på bloggen är ju för fan "musikunge", och det finns inte många inlägg med bara musik. Damn. För dåligt.

Så här kommer ett.

... Om ni inte har spotify, synd för er. Men annars får ni väl kolla på youtube eller nåt.

Hoppas ni blir inspirerade. Så som jag blivit av andra. Folk har inspirerat mej till den jag är idag. Det är artister, det är vanligt folk också. Till den musiken jag lyssnar på. Jag hoppas jag kan inspirera er också.



John Mayer – Dreaming With A Broken Heart

Bonnie Tyler – It's A Heartache

The Killers – Romeo And Juliet

Amanda Jenssen – Sing Me To Sleep

Calle Kristiansson – Walking In Memphis

OC DC – Highway To Hell

Arctic Monkeys – Fluorescent Adolescent

Iggy Pop – Lust For Life

Ramones – Sheena Is A Punk Rocker [Remastered ABC Single Version] - Remastered ABC Single Version

Muse – Uprising

Alice Cooper – School's Out - Album/Single Version

Tom Robinson Band – 2-4-6-8 Motorway

Patti Smith Group – Because The Night

Queen – We Will Rock You

Queen – Another One Bites The Dust

Queen – Radio Ga Ga

Blondie – Heart Of Glass

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room

Oasis – Wonderwall

Oasis – Little By Little

Oasis – Don't Look Back In Anger

Oasis – Stand by Me

Oasis – Acquiesce

Oasis – Hey Now


Det var inte mycket. Inte ens lite mycket. Men det är bra. Det är sånt jag kallar "min musik".

Kommentarer
Postat av: dessiez ♥

SV: TACK så jätte mycket! :D:D

2009-12-20 @ 22:12:57
URL: http://dessiez.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!



Jag har nu flyttat min blogg till nittonfoton.blogg.se

lägg gärna till den istället för min gamla ;D

Kramar matilda - everythinginmylife.blogg.se

2009-12-20 @ 22:49:56
URL: http://nittonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0