Mina grannar är så jävla tråkiga...

Erika har inte kommit än. Jag ska döda henne.... Jag ska i alla fall ringa henne. Vill inte vänta längre!!



Den här bilden tröttnar jag aldrig på. Snygg människa, snygg ost-gitarr.

Jag fattar inte varför jag sitter här... Den är 3286325969 ton snö ute som man bokstavligen kan bada i! Varför går jag inte ut och dränker mina problem i snön för? Istället sitter jag här och lyssnar på depp-musik. - Kent. Det är faktiskt depp-musik. Men det är fan jul... Jag borde egentligen lyssna på typ... Nåt glatt. Som ehh... Aa Abba eller nåt.

Jag är helt otrolig. Jag kan inte leva i tre dagar utan att ha träffat kompisar. Jag kan inte leva glatt. Nää, nu ska jag ringa till erika och skälla ut henne, och imorgon vill jag supa och åka pulka och smälla raketer!

HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0