Linköping rasar när 7A kommer.

Kort om idag; Idag ska vi till Linköping och kolla in länsmuséumet och nåt som har med lag och rätt att göra. Nån sån där sal tror jag. Tråkigt nog får vi inte se nån rättegång. Och det suger rätt hårt. För det är ju det som är det roliga i det hela...

Det kommer inte finnas en hel bit kvar av Linköping när 7A varit där. Seriöst. Vi är störda. På riktigt.



Skolfotot för min del = bajs. Min lugg gör att det ser ut som att ett emo står där. Och så ser det ju ut som jag bajsar, men jag är lika glad för det! :D

/vild barn - På riktigt


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; haha ja man kan ju alltid hoppas att de tänker på mig då (A) haha :D

2009-12-02 @ 11:49:25
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Nathalie

varför har du klippt bort en bit? :D

2009-12-06 @ 23:47:25
URL: http://ttuffaste.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0