JAG FÖRTJÄNAR DOM BÄSTA JULKLAPPARNA!

Rubriken kom egentligen från ingenstans. Man måste ju ha nån liksom, och jag tyckte den var bra. Så känner väl alla? Eller...?

När jag loggade in på bilddagboken förut såg jag det här i min gb:



Det var roligt att han blev så glad! Det trodde jag nog inte, faktiskt. Hehe. Och eftersom jag är helvt senil, minns jag inte om jag berättat vad jag gav honom? Det är bäst jag säger det, i alla fall. Jo, jag brände en skiva med en massa asbra låtar! Och så fick han trisslotter. Det lilla liksom. Och så den responsen. Jisses.

Nu kom jag på att jag kunde ju ha haft "Tredje Advent" som rubrik. Men näää...

Jag har en chokladkalender, som jag dagligen njuter av. Åtminstone nu i december. Men själva utmaningen är ju att hitta rätt lucka. Jag skulle kunna sitta i en timme och leta, och ändå inte hitta rätt.

En annan grej jag undanhållit för er är volleybollen. (Tror jag). Det är volleybollturnering i skolan på torsdag. Då är det 7:orna som spelar. Och man ska vara utklädda i laget också. Och mitt lag ska vara uteliggare/alkisar. Det blir spännande... I mina fickor ska jag ha en ölburk i vardera ficka. Hade jag tänkt. Jag ska leta efter lite pundar-kläder snart, så ni lär väl få se! Det blir gött!

Jag har hört att det är bra att få dom anonyma läsarna lite engagerade i bloggen. Så, jag antar att jag måste ha nån fråga... Hmmm... Öhm, jag vet!

Erkänn att min header är så jävla snygg?!



Bild: eengolm @ bdb. Alice Bralice!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0