Jag är en tomte-rasist.

Oasis – Hey Now

(så fint så fint)

Det var julshow idag. Vi sket i den där jäkla condor pasa eller vad den heter. Vi fick inte nån tid att repa. Så vafan ska man göra liksom?

Så, istället sjöng jag järnet till Mer Jul. Och det lät bra, tyckte jag. Alla tillsammans. Tror jag att jag tyckte tror jag.



Men annars sög väl alla typ. Några få som kunde sjunga bra, eller lite halvdant. - Inte precis som det var på bilden i Linköping. Det var lite mer highclass i Lkp.

Och inte fan vann vi på volleybollens bästa utklädnad heller. Jävla helvetes skit. - Givetvis inget illa menat mot dom som vann, men vi uteliggare var klockrena. Så det så! Inget kan ta det från oss!

Det enda bra var väl när Skolvärden Gustav hade klätt ut sig till tjej och sjöng den där "ska vi plocka körsbär i min trädgård..." Det är min granne. Det var en massa skratt. Jag kommer få flytta. :>



Annars har jag inte mycket att säga. Min växel på cykeln har frusit fast. Jag råkade skalla Hedwig. Jag har fått en julklapp av Melinda. Jag ska sminka Klasis till nån slags hells angel-grej imorgon. Han ska låna min skinnjacka (den måste vara grymt mycket för liten(!)), och så ska jag sminka han lite emo-igt kring ögonen. Inget jag har nån som helst erfarenhet av men... Jag menar, jag brukar inte vanligtvis sminka gamla gubbar. HAHA! Men det som är störande är att jag inte har en aning om vad han ska göra. För det vägrar han berätta. Men jag kan nog få ur han det imorgon får vi hoppas.

Så, jag får inte glömma skiten imorgon. Men det tror jag inte att kommer göra. This feels kind of weird...

Och så har jag idag bevittnat det mest hemska tomteansiktet jag nånsin skådat. Jag kunde inte titta. Ärligt. Det var... Fy. Jag blev fan tårögd. Jag hatar "Tomten". Bara bra att han inte finns på riktigt. Och nepp, jag tar ingen som helst hänsyn till små barn som nyss lärt sig läsa, och läser detta. GET OVER IT! Han finns för fan inte!!!!

Dagens irritationsmoment: När jag försöker lyssna på Oasis från mitt klena ljud från laptopen, och Robert-jävel spelar en massa skit. - "Dunka dunka". Jag ska döda honom. Nu.

/tomte-rasist


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0