JA, JAG ÄR LYCKLIG HELA LÅNGA VECKAN UT!

Arctic Monkeys – Fluorescent Adolescent

(Arctic Monkeys är ett måste. Så in i helvetes jävla bra är dom).

Jag var inte sådär "CP-NERVÖS" inför att få veta mitt resultat på matteprovet. Jag var jääävligt cool, och lugn. Och, jag klarade mej ;) Haha. 17 var godkänt, jag fick 25/40. Jag är nöjd. Happy :)

Och nåt som verkligen gjort min vecka är detta jag berättar nu: JAG HAR FUCKING SOVMORGON PÅ FREDAG!!! Lektionen börjar 09.45 som man måste vara med på. Vilket innebär att jag kan sova till NIO om jag så vill! Så gött! Och den lektionen innebär film på engelskan. Ice age 1! Gissa om jag mår bra?! Plus att vi får sluta klockan två den dagen om vi vill! Gud måste ha hört mina böner! Det måste faktiskt vara så...

Just nu håller jag på att få ett mental breakdown! Försöker snällt och gullig ladda upp en liten bildjävel. Har haft tålamod i ca 30 min. Men nu orkar jag inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!11 Så jag skiter i det!!

Jag blev otroligt överglad idag när jag vaknade och såg att det var vitt ute! Snö! Mys!

Nu känner jag att jag inte orkar engagera mej i bloggandet precis just nu. För det går bara åt helvete, och jag får damp, och det sluter oftast med att en knapp på tangentbordet ryker. Och det är jobbigt att få dit den igen. Så, ni ska lyssna på Arctic Monkeys, och jag ska plugga spanskaprov. Det kommer gå bra :)

Förresten, mitt volleyboll-lag suger. På riktigt rätt hårt. Haha.

/Fru-äckligt-positiv



Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0