Hungrig for the moment.

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room

(Jag har verkligen gått och kärat ner mej i denne mannen)

Jag är faktiskt ganska jäkla hungrig för the moment.



Men jag har annat att tänka på!

Jag har två skoldagar kvar att härda nu. - Jag vet att alla ni andra outsiders har slutat redan. I fredags. Men tydligen är dom som bestämmer det skiten där jag bor lite, aa. Körda i huvudet. Så vi slutar på tisdag. Och imorgon är den omtalade Julshowen.

Man behöver inte vara med om man inte vill. Jag vet inte om jag ska vara det. Hehe. Jag är inte rädd för att göra bort mej, det skiter jag blankt i. Fast det känns lite idiotiskt att stå och spela keyboard eller vad det är, när jag inte ens kan låten vi ska spela ordentligt. Det är låten Mer jul. Och jag hatar keyboard!!

Och sen blir det förmodligen att jag blir "stand-in" i ett band. Som ska spela El condor pasa, och deras keyboard (eller vad det är), har hoppat av. Och då kanske jag skulle vara med. Men jag har inte repat med dom en enda gång. Så jag får väl se imorgon då.

Fast om jag ska vara med och spela El condor pasa, tänker jag inte vara med på Mer jul. För det pallar jag inte...

Mene... Jag är ju rena rama rockstjärnan så... Jag kommer rocka FETT!

 Det är snö ute. Och så otroligt kallt.

I år kan jag garantera en vit jul. Fint va?

John Mayer – Dreaming With A Broken Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0