Hej alla myndiga nu blir det vuxenprogram!

John Mayer – Dreaming With A Broken Heart

(alltid plåster på såren)

Nej. Jag har inga sår. Men däremot bror min. Han delade ut reklam i trappuppgångar idag. Och så råkade han ramla. Stackarn. Så nu är hans ben ganska mycket assvullet.

Jag vet ju själv hur det känns. Jag är en ganska erfaren trappramlare trots allt.

Två bloggar som är asbra just nu: http://amandavardetinte.blogg.se/ http://allisbrallis.blogg.se/
Det roliga är att dom känner varandra. Bra bloggkänsla smittar väl antar jag.



För ett tag sen kände jag mej som en alkolist för nån sekund. Jag satt och drack sockerdricka, och så var det slut i glaset. Och då hällde jag upp mera. Jag vet inte varför, men jag var alkis då. Det var skumt...

Dom senaste 24 timmarna har jag:

(Varit med My) + en idiot från Mjölby

Åkt pulka
Blivit dissad
Skrattat mej till sömns
Vaknat av ett sms
Blivit förbannad
Badat
Smsat som en jävel
Snuskat mej (!)
Varit så oseriös som jag bara kan bli
Blivit utskämd
Kallat en specifik person "pundarskaft" och "pundarskalle"
Nästan klarat hela super mario med my som vi trälat med i ett år + lite till
Varit alkis

Säger det er mycket? Det säger mej mycket. Kanske...

Imorgon blir det bara pappa och jag verkar det som. I alla fall ett tag. Mamma ska ta truckkort till sitt jobb. Och Robert den jäveln, ska åka upp till Omberg och åka pulka med kompisar (!)! Och göra hopp! F A S E N vad roligt han kommer ha. Vilka backar det finns där! Sure att han har ont i benet... Fifan vad han gnäller!

Så, jag ska försöka lura i pappa att han ska färga håret på mej... Hehe. Min pappa kan faktiskt det. Beleive it or not. Men han vill liksom bara inte gärna erkänna det. Varför vet jag inte... Men han har gjort det på mamma en gång. Eller om det var flera. Så jag ska övertala han tror jag. Och så verkar det som om jag ska vara med My. Det låter som en helt vanlig, men underbar dag för lilla mej!

Dagens ordspråk (om man kan kalla det för det); Bada aldrig nån innan du dränker den!

Jag vet inte vad det betyder riktigt, men det låter roligt! Och det var My som sa nåt, och då trodde hennes mamma att hon sa sådär. Och det blev roligt!

Peter Doherty – Last Of The English Roses vacker låt

Kanske ska man ta och titta på ett eller två avsnitt på mysteriet på greveholm innan man somnar?

Och vad jag skrev sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0