Great sound.

Jag fick min efterlängtade stereo med fett ljud i! Riktigt fett för att vara så tunn! Och även Kents nya skiva att spela med. Och tre samlingsskivor med det bästa från 80-talet. Gött.

Och denna julaftonskvällen kommer jag avsluta med att se några avsnitt på Dieselråttor och sjömansmöss på. Mys. Dock ensam, robert ville inte joina that son of a bitch! Eller vad man säger...

Förresten måste jag säga en sak. Robert hade köpt en julklapp till mej, utan att jag visste det. Så då köpte jag en till han igår. Jag ångrar mej nu i efterhand... Han drev med mej och köpte en brödlimpa. Vafan liksom? Och nej, denna gången räknas inte tanken ett skit. Och även fast självaste Johan Palm har sagt att det alltid är tanken som räknas, håller jag inte med. Ett jävla dugg.

Men nu vet jag vad jag ska köpa till han nästa år.

Then it´s payback time...

Kent – Töntarna

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0