Göttans!

Nu vet jag inte alls varför jag bloggar. Jag är störd.

Hos My spelade vi super mario! Vi har hållt på med det exakt ett år, plus nån månad. Och vi har inte kommit långt alls. Så vi trälar alltid med det. Och varje gång det blir ett spännande ögonblick håller vi andan och käften. Och så kommer det glädjetjut varje gång det går bra! Men sen finns det även dom gångerna då det inte går bra. Då låter det såhär: "Men din jävla bögjävel vadfan gjorde du ditt stördo?!?!?!?!?!?!?!??!"

Såklart är det med en enorm kärlek vi säger dom orden :)



Höhö, Robert och jag var och tog oss varsin varm choklad med grädde i på lysing. Gött!



Det är bingolottos uppesittarkväll ikväll. Jag orkar inte med det... Det blir så tjatigt! Men jag borde gå och sociala mej med mina kära familj!

Oasis – Don't Look Back In Anger



Ja, vi har också en julgran hemma! Fast jag måste tyvärr säga att pappa är en av dom uslaste julgransköpare jag vet. You better shape up daddy cool!

Mys

/Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0