Fröken Svergie.

John Mayer – I'm Gonna Find Another You - Acoustic

Idag är jag hemma-duktig om man kan kalla sig så. Jag har städat mitt rum nästintill kliniskt rent. Och så åt jag gröt till frukost. Well, icas korv-gröt som jag kallar det. Ni vet, gröten som är som i stora korvförpackningar typ. Pappa kommer mobba mej i all framtid för att jag säger så...

På tal om pappa ja! Jag har hjälpt honom att sätta ett fint litet lysnät i en av buskarna. Det blinkar lite, och lyser lite och så.



Men, nu efter jag har ätit mitt halvfabrikat, (hel?), ska jag ut återigen i det kalla vädret och dra till My. Då ska vi titta på ice age 2 ^^ HEHE! Så jävla bra!

Det är fjärde advent, era retards.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0