Flämt.

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic

(En av dom bästa artister jag vet, underbar)

"Flämt". Så lyder rubriken. As you all can see. Jag har inte orkat skriva nåt, förrän nu.

Igår i skolan gjorde vi i stort sätt inte ett enda vettigt skit. Vilket jag älskar. Men ändå blev jag svinit trött på kvällen. Och imorse fick jag gå upp vid åtta, för vi skulle till Ikano-huset i Linköping för att handla julklapp till Melinda, och köpa ett par varmare skor till mej. Tänka sig. Jag gick med på det... Och jag hittade faktiskt ett par som jag gillar. Dock fanns det inte i 40. Crap. Men, jag nöjde mej med ett par i 41, med sula. Det stör mej bara att jag ser ut som Pippi Lockstocking. Men just nu orkar jag inte bry mej.

Jag tänkte att det kunde vara roligt att se bilder från volleyn. När vi var uteliggare och allt. Jag har bara tre stycken, halvdana bilder. Men bättre kommer nog. Valle (bildläraren), fotade ju alla lag. Så det borde han lägga upp på skolans hemsida sen. Och då lägger jag upp det på bloggen.

Men här är dom jag har i alla fall...







1. Melinda
2. Jag själv, i dåligt ljus
3. En rätt lycklig uteliggar-My

Förresten, tro inte att jag kommer slänga mina converse! Aldrig i helvetet! Min röda är hela. Men inte mina svarta. Dom består av flertal hål, och ett av dom är riktigt stort! Men det ska dröja, innan jag slänger dom. Utan mina converse, finns det ingen Amanda. Då är jag inte hel. Höhö.

John Mayer är riktigt, riktigt, riktigt jävla mysig att lyssna på.

Nu gäller det bara att hitta nån att hångla med till hans låtar... (:

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: haha tack ;P

2009-12-20 @ 12:38:52
URL: http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0