Den tjugotredje december tjugohundranio.

Calle Kristiansson – Are You Gonna Go My Way

Calle Kristiansson – Highway To Hell

(ni kanske tycker jag är lustig eftersom jag inte har haft med några jullåtar, men det här är bättre än jullåtar)



En bild jag redigerade igår. Jag har tagit den själv också, hehe. Med mobilkamera faktiskt.

Nähä. Okej... Idag ska jag köpa en julklapp åt min bror, lämna ett julkort och vara med My.

Imorgon är det julafton. Jag hoppas mest på en fet ny stereo med bajsbra ljud, och en ipod.

Calle Kristiansson – To Be With You (shit vad bra!!!!)



Det här kallar jag patetiskt. Skippa dom sk "raggningsreplikerna". I alla fall på msn. Det blir så jävla dåligt där.

H E L L  Y O U  S A T A N !

haha

Kommentarer
Postat av: Jonna

svar; hihihi, god jul!

2009-12-23 @ 19:56:56
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0